cantorre Komentarzy (0) 03.09.2025

Wstęp

Każdy na widok karty EGZORCYZM natychmiast dostaje ataku paniki, twarz wykrzywia się niczym WYKRZYWIENIE a zwieracze puszczają pogłębiając szaleństwo. Kult owszem jest fajny, ale są pewne granice. KSIĄDZ miałby wypędzać demona z ciała chłopca? Albo odwrotny EGZORCYZM, gdzie to demon wypędza KSIĘDZA z ciała chłopca – jak by nie odprawiać tego rytuału, dziecko zawsze ma najgorzej.
Nie podoba nam się ta karta. Owszem, można torturować, zabijać, okaleczać, obdzierać ze skóry czy spopielać, ale żeby karty usuwać z gry, to już przesada. To takie definitywne, nieodwracalne, a my chcemy pograć. Nie po to kopiowaliśmy od kogoś w pocie czoła talię żeby nam ktoś jej połowę ot tak sobie usunął z gry. I to EGZORCYZMEM? Albo innym WYGNANIEM? Szanujmy się. [...]
Karta KULT CCG Sale Inkubacyjne

Wstęp

SALE INKUBACYJNE pozwalają zagrywać Czary ze Sfery Snów oraz Sfery Czasu i Przestrzeni bez sprawdzania zgodności Kolorów i bez udziału Maga. 
Żeby w standardowy sposób efektywnie grać na Czarach wymagających (choć ten komentarz odnosi się do wszelkich Czarów), trzebaby grać na Wielkim Arkanum kontrolującym już ten Kolor (a najlepiej dwa) oraz mieć sporo Magów w talii, aby te Czary rzucać. Problem polega na tym, że tych Magów w Kulcie wcale nie ma tak wiele i zmieszczenie ich w talii stanowi wyzwanie z uwagi na Kolory – trzeba pogodzić zarówno Kolory Czarów, Magów oraz Wielkich Arkan. Nie widziałem jeszcze grywalnej kombinacji powyższych. Jedyna opcja, to granie TIPHARETH lub TOGARINIM, których wszystkie istoty uważane są za Magów. I oczywiście granie nimi przynosi efekty ale nie dają oni kontroli nad . A co, jeśli chcielibysmy [...]
cantorre Komentarzy (0) 27.06.2025
Karta KULT CCG Banki Pamięci

Wstęp

Dobieranie kart jest w Kulcie słabo rozwiniętą mechaniką. Nie ma co prawda limitu kart na ręce, ale sposobów na zwiększenie dociągu jest niewiele. W fazie dobierania uzupełniamy rękę do 7 kart,  chyba, że kieruje nami CHAGIDIEL lub CHOKMAH, wtedy do 8 a mając WAŻNIAKA w Mistycznym Krzyżu, aż do 10. SATHARIEL (nie mająca swojego czerwonego odpowiednika), pozwalając odrzucić dodatkową kartę w fazie odrzucania poniekąd poprawia dociąg. CHESED i GAMICHICOTH mają swoje własne zasady dobierania kart, które psują rozgrywkę w tym sensie, że przeszkadzają aktywnym graczom rozgrywać swoją turę i dla świętego spokoju najlepiej nimi nie grać wcale. Co do reszty kart – wszystko to nuda, wpływająca jedynie na fazę dobierania. Zostaje nam jeszcze GRABARZ oraz DRŻENIE ASTAROTHA, które może nie tyle zwiększają dociąg, co pozwalają wymienić [...]
Przeglądasz:
Karta Miesiąca
Ikona zamknij popup
Ikona zamknij popup

Czy na pewno chcesz wyjść z Trybu Publikowanina?
Wszystkie niezapisane zmiany zostaną utracone!

Czy na pewno chcesz napisać nowy Post?
Wszystkie niezapisane zmiany zostaną utracone!

Czy na pewno chcesz usunąć formatowanie tekstu?
Wszystkie niezapisane zmiany zostaną utracone!

Wybierz sposób zapisania Posta:

Czy na pewno chcesz usunąć Galerię dla akapitu:
daj tu wartosc zmiennej AKAPITU

Czy na pewno chcesz dodać Galerię do akapitu:

Galeria: {tu wartosc zmiennej 'NazwaFolderGaleria'} spacja (przeciągnij mnie) Zamknij
Kreator Galerii (przeciągnij mnie) Zamknij
Wybierz akapit, dla którego wstawisz Galerię:
Wybierz Galerię (Folder):
Podgląd Galerii:
Wybierz miniaturkę dla Galerii:
Podsumowanie Galerii: